19 Ekim 2015 Pazartesi

Filmi olan kitaplar...: Duyguların Rengi - The Help



Orjinal Adı  : The Help
Yazarı          :  Kathryn Stockett 
Türü             :  Roman
Sayfa sayısı  :  576

Yer Mississippi, Jackson. Hikaye, 1962 yılında geçiyor.
İnsanların zenci ve beyaz olarak ayrıldığı dönem.
Zenciler 2. sınıf vatandaş, beyazlara hizmet etmekle görevli.
Zenci kadınlar hizmetçi olarak doğuyor. Kendi çocuklarını başkaları büyütürken onlar beyazların çocuklarını büyütüyor.
Zencilerin hakları ya da siyah-beyaz eşitliği hakkında konuşmak kesinlikle yasak.
O dönemde arkadaşları gibi evlenip, çocuk yapıp, yardım derneklerine katılmak dışında bir yaşam tarzı seçmeyerek üniversite mezunu olan ve yazarlığı seçen genç bir kadın olan Skeeter'la karşılaşıyoruz.

Büyük bir riski göze alarak, beyazların yanında çalışan zenci hizmetçilerin neler yaşadığı hakkında bir kitap yazmaya karar veriyor.
Bu süreci yaşıyoruz kitapta.
3 ana karakterin gözünden okuyoruz olayları ki, bu benim bir kitapta en çok sevdiğim tarzlardan biri.
Kalın bir kitap olsa da severek okudum. Kolay, akıcı bir kitap.
Fazla bir heyecan bekleyenleri hayal kırıklığına uğratabilir.
Daha sakin bir çizgisi var, ama kesinlikle sıkıcı değil.




Ben okuduğum kitapların filmini izlemeyi çok seviyorum.
Kafamdaki karakterlerin vücut bulmuş halini görmekten keyif alıyorum.
Biter bitmez filmi bulup izledim.
2,5 saat süren bir film.
4 dalda Oscar'a aday gösterilmiş.
Sakin bir hafta sonunda dingin bir film izlemek istendiğinde izlenebilir.

7 yorum:

  1. güzel bir fime benziyor kitabını alıp okuduktan sonra izleyeceğim bu arada seni takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sonra izlemeyi seviyorum. hoşgeldin..

      Sil
  2. bestseller benimde keyifle okuduklarım arasında :) bloğunuz çok hoşuma gitti bende takibe aldım:=) bende sizi bakımve güzellik bloğuma davet ediyorum sevgilerle!!

    YanıtlaSil
  3. Ooo bu kitabın yorumu ile karşılaşmak güzel.Denizlideyken almıştım adıyamana gelince okurum diye.Henüz başlayamadım ama tereddüt ederek aldığım bir kitaptı.Sayende ön yargım bir nebzede olsa kırılmış oldu.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok müthiş değilse de kötü de diil, okunabilir :)

      Sil
  4. blog keşif etkinliğini de ben de beğeniyorum, hep de destek vermişimdir..

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...