3 Eylül 2014 Çarşamba

Moda Mimi

Yeni dönem başlıyor.
Yoğunluktan yine yazamıyorum yazılarımı.
Tatil postlarım henüz beklemede.
Ama Sevgili Beyaz Begonvil keyifli bir mimle mimlemiş beni.
O yüzden bekletmeden cevap vermek istedim.





1) Sizce Moda Nedir?

Bence moda; mağazalara hep aynı modelleri yollayan bir şahıs.
Canı ne isterse onu giymek zorunda kalıyoruz ve asıl amacı benim hayatımı zorlaştırmak oluyor :)
Genellikle de benim aradığım şeyler "modası geçti" oluyor ve bulamıyorum.
Örneğin küçük çanta kullanmak istediğimde kocaman çantalar moda olmuş oluyor, ya da renkli giysiler ararken yılın modası gri-kahve falan oluyor.

2) 2014/2015 kış modasına bakacak olursak sizin gözünüze çarpan hoşunuza giden ne olur?

Kış modasına hiç bakmadım.
Kışla ilgili henüz birşey görmek istemiyorum.
Bu yaz ne güzeldi sıcacık sıcacık.
Yaz bitmese, ifil ifil elbiselerimi hiç çıkarmasam üzerimden.
Kalın giysileri hiç giymem gerekmese.

Soruya yine de cevap vermek için kopya çekiyorum.
Beyaz Begonvil ekoselerin bol olacağını söylemiş.
Yaşasınnnnn!!
Bayılırım ekoselereeee!!

3) Sevdiğiniz 3 marka ismi verecek olsanız bunlar neler olur ?

Adil Işık, Koton.....
3. yü seçmek zor.
Bershka ile Stradivarius arasında kaldım.
Zaten bedenime uygun olan markalar o kadar sınırlı ki :(

4) Tavsiye edecek olsanız, bir bayanın dolabında bulunması gereken olmazsa olmaz neyi önerirsiniz?

Siyah bir şeyler olmalı kesinlikle (etek, pantolon, gömlek... tarzı neyse)
Bir de beyaz gömlek ;) Hayat kurtarır..

5) Peki son bir tavsiye istiyorum.Dışarıda şöyle bir baktığınızda insanlara giyim konusunda ne önerirsiniz?

Moda başlığı altında tek örnek giyinmek zorunda bırakılmaya artık hayır diyin lütfen.
Herkesin paçası dar, herkesin gömleği kahve, herkesin eteğinin kumaşı puantiyeli olmasın lütfen.
Herşey herkese yakışmaz bir.
İkincisi moda bizim için olmalı, bize rağmen değil!!

Mimi kendine ait bambaşka bir tarzı olan miyavkedicik'e  ve sevgili SRY'a yolluyorum..


3 yorum:

  1. Harikasin cnm kesinlikle asil anlatmak istediklerimi yazmissin moda diye kiyafet bulamiyorz giyinmek icin zayifliyoruz =) dusunceli cevabin icin tesekkur ederim :-)

    YanıtlaSil
  2. mim cevapları harika olmuş ellerine sağlık :) adil ışık markası gerçekten çok güzel bir ara uğramak gerek

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben keşif etkinliğindn geldim blogunuza. Severek takibe aldım sizi postlarınız ilgimi çekti. Bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...