22 Ağustos 2014 Cuma

Sendroma iyi gelen mim




2 haftalık dolu dizgin bir tatili yiyip bitirmiş bulunuyorum.
Sendroma neresinden girsem acaba derken Sevgili Burcu mimi ile beni hem mutlu etti, hem de oturup "burda ne işim var yaa, şortum nerde, denize gircem ben...." düşüncelerinden uzaklaştırdı.
Ona çok teşekkür ediyorum.
Yalnız soruları baya bayaa zordu.
Bakalım neler söyleyebilmişim:

1) Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki, neden söylemediniz?
Genellikle düşündüğüm şeyleri karşımdakilere anında söylerim.
Yoksa içim şişer.
Öyle bir pişmanlığım olmaz da, son gecemse herhalde üzdüğüm insanlardan bol bol özür dilerim.
Nişanlıma da, bensiz geçecek yıllarında yetecek kadar  onu sevdiğimi söylerim (Ama bensiz yılları geçmesin yaa :(  )

2) Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz? 
Bu çok zor bir soru :/
Konusu bu olan bir filmi izlemiş ve düşünmüştüm bunun üzerine.
Büyüttüğüm bir çocuğu nasıl vereyim ki?
Kendi çocuğum olduğunu bile bile de nasıl bırakayım başkasına?
İkisi de benim olsa, olabilir mi ki??

3) Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız ?
Yaparım yaa!
Böyle de kötü biriyim işte.
Kanatlarını koparmadan önce defalarca özür diler, sonra da kendimi avutur dururum: O zaten kaç gün yaşayacaktı ki, belki birine yem olacaktı az sonra diye.
He tatilde aklıma gelir miydi?
Sanmam..
Garibim kelebek..

4) Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?
 Bakarım, kesinlikle bakarım.
Merak ederim, başıma ne gelirse de merakımdan geliyor ya..

 5) Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiği halde, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne baba eş sevgili )
Ne yazık ki söylerdim.
Değer verdiğim insanlar her şeyden önce gelir benim için.
Tabi ki tüm hastane masraflarını karşılardık ve rahat etmesi, iyileşmesi için elimizden geleni yapardık.

6) Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa, ne değiştirirdiniz?
Büyüyünce kendi kendime aşmak zorunda kaldığım tüm korkulardan arınmış şekilde büyütülmek isterdim.
Bi de mümkünde bolluk bereket içinde büyümek isterdim, köşkte, teknede falan..

7) Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var, ne kurtarırdınız?
Kolayda ne varsa almak isterdim aslında kıyafet, hatıra, çanta...
Ama yanan bi yere bir daha girebilecek yüreğe sahip olduğumu hiç sanmıyorum.

8) Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?
Düşünmeye bile gerek yok.
Çağla Şıkel olmak ve Emremin, en büyük aşkımın yanında uyanmak isterdim.
Onu bir kerecik yakında görmek, dokunmak...............................
Tamam sustum.
Nişanlı bir kadın olmak ne zor  :))


Bu mimi de tatil sonrası sendroma giren herkese yolluyorum.
Tatil postlarım yolda, geliyor....

1 yorum:

  1. tatloş güzel cevaplar vermişsin.
    keyifle okudum.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...