3 Ağustos 2014 Pazar

İyi haber 1: Nişanlandım bennn..

Uzun zamandır bloguma uğramadığım için beni merak eden, mail-mesaj yollayan, arayıp soran herkese teşekkür ederim.
Güzel haberlerle döneceğim demiştim.
İlk güzel haberimi veriyorum.
Artık ben de nişanlı bir bayanım :))






Kendi ellerimle yaptığım yüzük tepsim (buna daha sonra geleceğim)

Tavsiye etmiyorum, nişanlanmayın.
Heyecandan titreyen ellerle, köpükleri gitmeden kahve tepsisi taşımak hiç kolay olmuyor :)
Neyse ki üzeri batan, yanan falan olmadan atlattık.
Bu da damat fincanı..



İçine tuzlu kahve konmadı bu süslü fincanın.
Ama kahve tuzlu olsa ancak bu kadar azap çekebilirdi damat bey.
Nasıl korkutmuşsam tuz atıcam diye, 3. yudumunda anlamış kahvenin normal orta şekerli bir kahve olduğunu :))
Tuzlu niyetine içti, kıvrandı durdu.
O kıvrandıkça beni güldüm, ben güldükçe insanlar tuzlu zannetti.
Kayınvalideden ilk sitem orada geldi "yavrummmm, keşke yapmasaydın kızım o işi"

İŞte böyle dostlar..
Yıllarca evliliğe karşıyım lafları ettikten sonra, bugün taktık bakalım parmağımıza yüzüğümüzü..
Allah utandırmasın.

İyi haberler devam edecek :))


30 yorum:

  1. TEbrikler tattlım, Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim çok güzel görünüyorsunuz darısı tüm bekarlara selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      isteyen herkese hayırlısını nasip etsin Allah inşallah..

      Sil
  3. Hayırlı olsun. :) Allah tamamını erdirsin, olmayanlara nasip etsin. :):)
    Kahve tuz koysaydın keşke, çok zevkli olurdu. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bence de zevkli olurdu ama o kadar insanın kahvesine köpük eklemeye çalışmaktan elim ayağıma o kadar karıştı ki.
      Kısmetinde yokmuş, daha sonra yaparım ama :)

      Sil
  4. Canım çok hoş gözüküyorsunuz. Allah tamamına erdirsin;)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim,
    Allah tamamına erdirsin inşallah, bir ömür mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun.
    mutluluklar.

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.
    sevgiler.
    merhaba

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.
    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hem tebrik hem ziyaret için..

      Sil
  7. Hayırlısı olsun darısı tüm bekarların başına :) Hatta bir an önce benimde :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyin hayırlısı olsun, herkesin gönlünce olsun inşallah..

      Sil
  8. Aaaaa maşallah benim güzel arkadaşıma..
    Hayırlı uğurlu olsun Allah tamamına erdirsin inşallah..:))
    Çoook çok mutluluklar diliyorum canım benimmm:))

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun canım allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsuun :) ben de yeni nişanlandımm.. sadece 12 gün nişanlı kalıp hemen nikahı basarak rekor kırmayı hedefledim :D
    ben de beklerim http://ebrununatolyesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence harika bi fikir. eşya meşya zamanla olur zaten nolcak.
      gönlünüzce olsun..

      Sil
  11. Hayırlı olsun rabbim tamamına erdirsin.
    Bir fincan kahvemle bende ziyaretinize geldim.Bloğunuzu takibe aldım.Sizleri tanımak büyük mutluluk.Müsadeniz olursa Google + hesabımdada ziyaret ettiğim blogger arkadaşlarımın sitelerini paylaşacağım.Sevgiler..
    http://prettythingscute.blogspot.com.tr/

    https://plus.google.com/u/0/105518931200782307179/posts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      hoşgeldiniz, umarım bol paylaşımlarımız olur.
      sitenizde paylaşımızdan da mutluluk duyarım

      Sil
  12. Hayırlı uğurlu olsun canım, allah tamamına erdirsin, güzel şeyler okumak çok güzel allah nazardan korusun ;)

    YanıtlaSil
  13. öncelikle hayırlı olsun,Allah utandırmasın,çok mutlu etsin...
    ben kırmızı pul biber koyacam kahvesine,değişiklik olsun,eskidi artık tuz modası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de karabiber koymayı düşünmüştüm ama elim ayağıma karıştı işte 😀 sana tavsiyem; Kahveleri önceden hazırla, sadece ocağa koymak kalsın. Sonra zor oluyor heyecandan 😉

      Sil
  14. Aaaa tebrikler yeni gördüm...kaçırmışım bunu...hayırlı uğurlu olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Seraycım.
      Eylülde çeyiz için ahşaplara devam ;))

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...