20 Nisan 2014 Pazar

Ahşap boyama: Elmalı ekmek kutum

Uzunnn bir aradan sonra yeniden ahşaplarıma döndüm.
Nasıl özlemişim hem boya kokusunu hem de arkadaşlarımı.
Gerçi çok az kişi gelmiti ama olsun.
Haftaya görebilirim umarım.
Uzun zamandır ekmek kutusı yapmak istiyordum ama desene karar verememiştim.
Bu deseni görünce işte bu dedim.
Dün bütün günümü bu kutuya ayırdım.
Böyle birşey çıktı ortaya.





Sonra biraz sadece buldum.
Hamurumu alıp elmaları kabarttım.
Hızımı alamayıp alt kısmına da elmalar ekledim.
En son hali de böyle oldu:



Hiç yanından ayrılmadığına bakılırsa Mercan pek bi sevdi.


Bu da kullandığım desen ve deseni aldığım yer.
Orjinal rengi böyleydi ama bana biraz soluk geldi.
Canlı renkleri sevdiğim için çıktı almadan önce bilgisayarda biraz oynadım renkleriyle.




5 yorum:

  1. güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ne sıcak malzeme bu ellerine emeğine sağlık arkadaş

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor..takipçi oldum..bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş gerçekten :) Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) Çok güzel bir etkinlik oldu bu gerçekten bu sayede birçok blogu keşfetme fırsatı buluyoruz :) Benim bloğuma da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...