13 Şubat 2014 Perşembe

Ahşap boyama: Melekli kutu


Aslında bu kutu, ikinci kutum.
Altıgen şekline bayılarak aldığım kutum.
Ama sahibi görmeden yayınlamak istemedim.

Öncelikle kenarlarını laciverte, yan ve üst yüzeylerini de beyaza boyadım.
Boya kuruduktan sonra zımparaladım ve üzerine ikinci kat, üçüncü kat boyamı geçtim.

Boyama işleminin sonunda kutumun hali böyle oldu.



Boyamı işlemi bittikten sonra resmimi güzelce kestim.
Arkasına dekupaj tutkalımı sürerek yapıştırdım.
Dekupaj tutkalını biraz kuruduktan sonra resmin üstüne de sürüyoruz.
yine kuruması için biraz bekledim.
Sonra hocamın da yardımıyla boyayla tamamladık.
Böylelikle resim bir bütün halinde görünüyor.
Kenarları fazla beyaz göründü gözümüze.
Kenarlarına lacivertle stencil baskı yapmaya karar verdik.
Stencil kalbını yerleştirip, üzerine boya sürmek kolay görünüyor ama ben beceremiyorum.
Muntazam olmuyor gibi geliyor.
Püf noktasını bulamadım :(

Ve kutumun son hali:




Bittiğinde, fotoğraftan da görünüyor, kapağı tam kapanmıyordu.
Boyarken menteşeler şişmiş.
Bu sorunu çözmek için bir kağıdı aldım, menteşelerin olduğu kısma değecek şekilde kutunun ağzına sıkıştırdım.
Ardından kapağı açıp açıp kapattım.
Bir kaç kez tekrarladıktan sonra kapak düzeldi ve muntazam şekilde kapanır hale geldi.
Bu da bir ek bilgi olsun.


Kutum şimdi sevgili Füsun'un evinde.
Ne kutusu oldu bilemiyorum, ama güle güle kullanır umarım sevgili arkadaşım..

Dekupaj resmim (yine yasemince'den) aşağıdadır.
Sevgiler..





2 yorum:

  1. 10 parmağında 10 marifet maşallah

    YanıtlaSil
  2. ooyy yerim ben o melekleri..Çok romantik bir hava vermiş kutuya da.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...