25 Ocak 2014 Cumartesi

Ahşap boyama: kırmızı, kelebekli notluğum

Ahşap beğenirken minik bir rahle gördüm.
Bunu ne yapabilirim, ne yapabilirim?
İş yerinde masamın üzerinde bir sürü not tutacağı var.
İyisimi notluk yapayım, üzerine post-itlerimi yapıştırırım dedim.
Yapmışken kutumla da takım olsun, zaten diğer eşyalarım da hep sarı kırmızı.
Başladım boyamaya..
Hem dokulu dursun, hem de fırça izi kalmasın diye kıl fırça ile pıt pıt vuruşlarla boyadım.
O kurumaya çalışırken ben de fotoğrafladım.


Ee rengi aynı oldu madem, deseni de olsun dedim.
Kırmızılı kelebekli kadının kelebeklerini oyarak çıkardım.
Kadına gerek yok, kutum gölgede kalmasın.
Kabartmaya da gerek yok, notlarımı düzgünce asmam lazım.
kelebeklerimi kestikten sonra dekupaj tutkalı ile zemine yapıştırdım.
Biraz kuruyunca resmin üzerinden de dekupaj tutkalı ile geçtim.
Üzerine de su bazlı vernik sürdüm.
İşte son hali..


İş yerindeki masamın üzerinde kardeş kardeş dursunlar..


Durmasına güzel durdular.
Yalnız şöyle bir sorun oluştu: 
Verniklediğim için ve post-itlerin yapışkanı güçlü olmadığı için hemen düşüyorlar.
buna bir çözüm bulamadım.
Önerilere açığım..


1 yorum:

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...