11 Ağustos 2013 Pazar

Okuma Şenliği varan 2: Sokak Kedisi Bob_James Bowen


Herkesin bayramını kutluyorum.
Sıcacık ve keyifli bir bayram geçirdim.
Çok dinlendirici ve huzur doluydu.
Umarım herkes için iyi bir hafta olmuştur.
Ayağımın tozuyla yazıyorum..

Bayramda bana Sokak Kedisi Bob eşlik etti.

Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 224
Basım yılı: Mart 2013

Kitap tanıtımı:
Sokak Kedisi Bob 
Sokaklarda yaşayan James Bowen yaralı bir sarman bulduğunda hayatının ne denli değişeceğini bilmiyordu.
Kıt kanaat geçiniyordu ve son ihtiyacı olan şey bir kediydi.
Oysa tanıştıktan sonra ayrılmaz bir ikili oldular ve birbirlerinin yaralarını sardılar.
Sokak Kedisi Bob herkesin yüreğine işleyecek, umut dolu ve sıcacık, gerçek bir hikâye.

Benim yorumum:
Kitabın gerçek bir hikayeyi anlatıyor olması beni kendine çeken şeylerden biri oldu. Kitabın başında da belirttiği gibi, James uyuşturucu bağımlılığından kurtulmak için tedavi görürken Bob hayatına giriyor.
Minicik patilerin insanın hayatını nasıl etkilediğini, nasıl doldurduğunu hep söylerim.
Benim gibi düşünen birinin yazdıklarını okumak ayrıca hoşuma gitti.
James Bowen, bir yazar olmamasına rağmen gayet güzel bir iş çıkarmış.
İyi ki de çıkarmış, biz de okuyoruz.
Okurken bile Bob'dan etkilenmemek mümkün değil.
Ben de özenip Mercan'ı benimle dışarıda gezmesi için, tasmasını takıp çıkarma girişiminde bulundu ama hepsi de Mercan'ın ödünün kopup, kaçma girişimiyle benim ödümü koparmasıyla sonuçlandı.
Bu kitabı okuyup da kedi almaya kalkmayın sakın, uyarıyorum.
Bob gerçekten farklı bir kedi.
Köpek gibi, ama kedi.
Çok da sevimli.
Aslında önce youtube'da videoları yayılmaya başlamış.
Daha sonra James Bowen'dan yazmasını istemişler.
Merak edenler için İŞte Bob:



Okuma şenliği kitaplarıma bir yenisini daha eklemiş oldum böylelikle.
Biraz yavaş gidiyorum.
Ama hala işlerimin arasına sıkıştırarak okumaya çalışıyorum.

Bu kitap aslında 
hem asıl mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı kitap
hem hiç görmediğim bir ülkede olayların geçtiği bir kitap kategorilerine girse de ben
benim dışımda herkesin okuduğunu düşündüğüm bir kitap kategorisine eklemek istiyorum.

15 puan bana..




1 yorum:

  1. Sevgili narçelen görünce dayanamadım ve yazmak istedim sokak kedisi bob birkaç ay önce arkadaşım oldu mükemmel bir kitap oldukça etkileyici bir dostluk hikayesi aynı zamanda yaşanmış bir olay örgüsüyle okuyucularını sürükleyip gidiyor herkese tavsiye ediyorum sıradışı bir deneyim oldu bana çok keyif aldım :)

    SEVGİLER-

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...