1 Nisan 2013 Pazartesi

Dileklerin gücü adına: Çocuklar Mickey ile gülsün..



Bizim nesil Mickey Mouse ile büyüdü. 
Sevmeyen var mıdır Mickey’i? 
O sevimli minik fare şimdi hasta çocukların yüzünde bir oluşturmak için iş başında.

Bir Dilek Tut Derneği ve gerçekleştirdiğimiz dileklerle ilgili
daha önce yazılarımı paylaşmıştım. Dernek denildiğinde aklınızda oluşan soru işaretlerine biraz olsun cevap verebildiğimi ve bu derneğin güzel şeyler yaptığını, bizzat bazılarının içinde bulunduğumu anlatabildiğimi umuyorum.

Bir Dilek Tut Derneği şimdi İstanbul alışveriş merkezi Forum İstanbul’da Mickey’nin hayal gücü projesini başlatıyor. Bu projede, Mickey Mouse ünlü isimler tarafından yeniden tasarlanmış. Salvador Dali Mickey’den, Madonna Mickey’e kadar 100’den fazla heykelcik bulunuyor.
Bu sevimli heykeller 13 Nisan’da Four Seasons Otelde yapılacak bir çay partisi ile tanıtılacak.

Bu kadarla da bitmiyor!
20-24 Nisan tarihleri arasında Forum İstanbul’da isteyen herkes oturup kendi Mickey heykelini yaratabilecek. 
Ünlüler tarafından tasarlanan heykeller de burada sergilenecek. 
Projenin bütün geliri Bir Dilek Tut Derneği ile hasta çocukların dileklerini gerçekleştirmekte kullanılacak. 
Sevdikleriniz için harika bir hediye, eviniz için hoş bir dekorasyon, çocuklarınız için kendi Mickey’sini yaratma deneyiminin yanı sıra,  hepsinden daha güzeli bu Mickey heykelcikleri ile bir çok kas, kanser gibi hayati tehlike taşıyan hastalıklarla savaşan çocukların dileklerini gerçekleştirerek, onlara hastalıklarını yenebilmeleri için destek vermiş olacaksınız. 
Bundan daha güzel ne olabilir?

İstanbul’da olanların kaçırmamasını diliyorum.


4 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bir düşünce kimin aklına geldiyse tebrik ediyorum :) keşke İstanbulda olabilseydim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heykelcikler de çok güzel. ben bayıldım. fotoğrafları elime geçer geçmez paylaşacağım. herkes için keyifli bir proje olacağını düşünüyorum..

      Sil
  2. harika bir yazı olmuş elerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. mickey mouse bizim nesil çok severdi ama şimdikiler de tanıyor.bu dernek maalesef bizim burada faaliyet göstermiyor:(
    istanbulda olanlar için hem faydalı hem zevkli bir etkinlik olur umarım..

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...