1 Şubat 2013 Cuma

Ödülüm ödülüm benim güzel ödülüm_mim


Sevgili Ebru i.S. küçük blogları sevme, koruyup kollama bağlamında beni mimlemiş.
Çok teşekkür ediyorum, özellikle de koruyup kollama kısmı için.
Başlıyorum soruları cevaplamaya:


1.   Sabaha karşı 4'te kapınız çalındı...
Duyarsam sanmıyorum ki açabileyim korkudan. Zaten duymam. Bir tek kedimin sesine karşı hassasım, onun dışında kapıyı yumruklasalar uyanmam. Kardeşin anahtarını unutup, kapıda kalmış ve beni uyandırmaya çalışırken komşuların polis çağırmaya teşebbüs etmişliği vardır :)
2.   Sizden genç bir iş arkadaşınız terfi etti...
Daha yeni doktorayı bitirdi bir arkadaşım. Severim kendisini. Tezini teslim ederken ismimi yazdım ayakkabısının altına. Bizde yaş önemli değil, kıdem önemli, askeriye gibiyiz.
3.   Sevgilinizin annesi size bir hediye almış ama ...
Almamış, kendi elleriyle örmüş. İki tane dünya güzeli atkı, biri kırmızı, biri mor. Elleri dert görmesin. Ama çok utandım ve doğru dürüst teşekkür bile edemedim. Utandım ama napiim..
4.   Arkadaşlarınızla bir kafede buluşacaksınız. Siz biraz gecikmeli olarak gidiyorsunuz ve masada hararetli bir tartışma var."Keşke daha erken gelseymişim" diyorsunuz içinizden. Ne olabilir?
Genelde mesai saati sıkıntım olmadığı için en erken gidenlerden biri olurum. Keşke diyorsam kesin bir dilek gerçekleştirme ya da sevindirilecek bir çocukla ilgilidir. Başını kaçırmışımdır, merak içinde konuya adapte olmaya çalışıyorumdur. Ama bana özet geçerler. Canlarım benim, seviyorum onları.
5.   Hoşlandığınız kişi sizi arabasıyla dolaşmaya davet etti. Arabasına gittiğinizde...
Araba dediği şeyin ya kamyonet ya triportör olduğunu görürüm. Şık araba sahibi birinden hoşlanamama gibi bi virüs taşıyorum içimde.
6.   Sokakta yürürken birinin sizi takip ettiği hissine kapıldınız...
Yavaşlar ve arkasında kalmaya çalışırım. Bakalım ne yapacak? Olmadı karşıya geçerim, markete girerim, dururum. İşini zorlaştırmaktan da keyif alırım. Sen akıllıysan biz de paskalya yumurtasından çıkmadık herhalde.
7.   Haksızlık...
İçimdeki testereyi ortaya çıkaran yegane durum..
8.   İcat ettiğiniz kokteylin adı:
The best sex on the beach (böyle de taklitçiyim :) )
9.   Gemidesiniz ve kamaranızı ....ile paylaşmak zorundasınız.
Fındık faresi, fındık faresi olsun lütfen. Gerçi gemi yolculuğu yapmak hayallerimden biridir, gözüm hiçbir şeyi görmez ama bi sevimli farecik harika olur.
10. Yılbaşı büyük ikramiyesi size çıkmış... (ahh keşke:))
Bir kısmını dilek çocuklarım için ayırırım. Özellikle de kale içinde dileğini aldığım minik fıstığın dileği için. Geri kalanıyla kendime şirin bi kitabevi açarım. Bütün gün içinde oturur ve kitap okur, sadece okuduğum ve beğendiğim kitapları satarım. Tabi ki tavşanlar için ayrı bir bölüm var, kitapları kemirmiyorlar.
11. Bir partiye gittiniz ve kapıdan girer girmez bütün bakışlar size çevrildi...
Yine mi en kokoş benim ya? Ama düğün bu, buraya da sıradan bir etek takıp gelinmez ki. Söyleyin onlara kokoş olan ben diilim, rüküş olan onlar!


ve tabi ki hakkımdaki 11 gerçek:)
            1) Ne yazık ki gösterdiğim gibi 20'li yaşlarımın başında değilim. Ahh ahh geride kaldı 20'ler.

         2) Oda arkadaşımın tam bir paçoz olduğunu düşünüyorum. Bir insan bu kadar korkunç nasıl giyinebilir. Çizgili eteğin altına desenli çorap, üstüne de kareli gömlek giymek nasıl bir zevktir yahu? Birşey söylememek için kendimi çok zor tutuyorum. Beni ilgilendirmez sonuçta çünkü, o öyle seviyordur belki.

         3) Bütünlemede özellikle zor sorular hazırlayacağım. Çünkü sinir oluyorum bütünleme olayına. Bizim zamanımızda çan eğrisi yoktu, 60 ortalama ve finalde 50 barajı vardı. Bize yazık değil miydi madem öyle?

         4) Hayır, aslında hastanede randevum falan yok. Saat 11'de işe geldiğim günler mırıl mırıl yatak keyfi yapıyorum. Sefam olsun..

         5) Karar verdim, yeniden yazmaya döneceğim, şu tez bitsin de.

         6) Dünyaya yeniden gelirken seçim yapmama izin verilirse Buket Uzuner olmak istiyorum. Onun gibi çok seyahat etmek ve o güzel kitapları ben yazmış olmak istiyorum. Ama lütfen evliliğim de mutlu geçsin, boşanmayayım.

         7) 1 aydır, cüzdanımı evde, telefonumu çekmecede, kartımı atm nin içinde, kendimi otobüste unuttuğum ve hatta yapmam gereken sınavı hocamın telefonu üzerine hatırladığım doğrudur. Sorun yok, 2. sorunun cevabında bahsettiğim arkadaşım geçen yıl arabasını, camları ve kapıları açık olarak park yerinde iki gün boyunca unutmuştu. Bu da sürecin bir parçası.

8) Blogda mim yazmayı seviyorum. Ama başkasını mimlemekten biraz çekiniyorum. Yapmış mıdır, yapmak ister mi, mim yapmam der mi diye düşünüyorum açıkçası.

9) Bazen hayal kurup, kurduğum hayaldeki güzel ya da üzücü duyguya kaptırıp, oturup zırıl zırıl ağlayabilme gibi yeteneğim var.

10) Midye, karides, ahtapot gibi şeylerin bulunduğu bir masaya asla oturmam. Oturursam da böğürür dururum.

11) Kendimle ilgili söyleyecek 11 şeyi çok zor buldum. Bunu 3 gündür taslak olarak kaydedip, ekleyerek bitirebildim.

İzlediğim 200'den az üyesi olan çok fazla blog sahibi yok.
Olanlar da yapmışlardı. 
O nedenle 11 kişiye gönderme şartını müsadenizle geçeceğim.
Bu güzel koruyup kollama mimi için tekrar teşekkür ederim.


1 yorum:

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...