14 Ocak 2013 Pazartesi

Üzücü iki haber

Beyaz bilgisayar aldığımız Ümmügülsüm'ü
ve prenses dileğinde prensimiz olarak prensesimize eşlik eden Yiğit'i
dün ve bugün kaybettiğimiz haberini aldım.

Yaşamayı beceriksizce eline yüzüne bulaştıranlar, eziyete dönüştürenler,
ya da kendini sevdiğini sanarak, aslında yüreğinde sevginin kırıntısını bile taşımayanlar, kıskançlık içinde etrafına zehir saçanlar varken
ölüm hayata dört elle sarılan , masum çocukları almamalı ölüm!!

20 Aralıkta iletisine şöyle yazmıştı Ümmügülsüm:
Umudunu yitirme;
Şu hayatta bir şeyin bitişi,
Her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur...


Umarım senin için daha güzel şeyler başlamıştır Ümmügülsüm. Mekanları cennet olsun..
Ailelerine sabır diliyorum..

5 yorum:

  1. Mekanları cennet olsun iki küçük meleğin çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  2. uffff hay allah başınız sağolsun.
    bi şekilde tanıyorsunuz demek ki.
    :)
    blogunuza giremiyordum. açılmış.
    :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim taziyelerniz için.
    çocukları sadece hastaneden tanıyorum ama çok üzülüyor insan.
    deep blogum geçen gün de farsça olmuştu. ben ayarlarla fazla oynamasam iyi olacak..

    YanıtlaSil
  4. allahtan rağmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum. allah yardımcıları olsun..

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesın dedıklerınde haklısın bazen bende oyle dusunuyorum yasamaması gereken bı suru kotu ınsan varken neden masum ve ıyı ınsanlar ama sonra dusunuyorum kader..Allah'ın bıldığı vardır ve meleklerin yanlarında olmaları gerekıyor demekkı..

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...