8 Ocak 2013 Salı

Siz sıcak evlerde, ofislerde, onlar soğukta ve açlar

Kışı sevmiyorum.
Karı hiç sevmiyorum.
Kartopuymuş, kardanadammış sevmemi sağlamıyor.
Üşüyorum ben arkadaş!!
Ben üşüyorum peki onlar ne yapsın?
Ne gidebilecekleri sıcak evleri, ne sarılacak battaniyeleri var?
Üstelik kar her yeri kapladığı için artık yiyecek de bulamıyorlar.
Aç olunca daha da çok üşüyorlar.


Sevgili pink concept kuşlar için hem kolay hem de hazırlaması keyifli bir yöntem yayınlamış.
Onu paylaşmak istiyorum ben de.
Bir kişi bile okusa ve denese, ne çok kuş doyar, ne çok kuşun hayatı kurtulur.
Bir boru ya da tuvalet kağıdı, kağıt havlu rulosunu alıyoruz.
Rulonun üzerine yapıştırıcı amaçlı tahin, pekmez vb. birşey sürüyoruz.
Yemekten artan ekmek kırıntılarının ya da kuş yeminin üzerinde ruloyu yuvarlayarak kırıntıların rulo üzerine yapışmasını sağlıyoruz.
Son olarak kuşların ulaşabileceği bir yere asıyoruz.

5 dakikanızı bile almaz.
Ama bir sürü serçeyi, güvercini, kumruyu doyurur.
Üşenenler  sadece pencerenizin önüne ya da bahçeye ekmek poşetinin dibini silkeleseniz de olur.
Bir kuş yese biri hayatta kalır.
Nolur üşenmeyin, nolur elbet birileri yapar da demeyin.
hemen şimdi ve siz yapın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...