25 Ocak 2013 Cuma

Bir psikolojik test

Çöldesiniz ve yanınızda aşağıdaki hayvanlar var:
Aslan, İnek, At, Koyun ve Maymun.


Çölden kurtulabilmek için hayvanlardan birini bırakmanız gerekiyor.

Hangisini bırakırsınız? 
(İstediğiniz mantığı kullanabilirsiniz ama hangi hayvanı ne zaman bıraktığınızı bir yere not edin, bizim için önemli) 

Geriye 4 hayvan kaldı.
Çöl ateş gibi yakıyor! Kilometrelerce uzanıyor. Her yerde kum var. 

Bir başka hayvanı daha bırakmanız gerekiyor. Hangisini bırakırsınız?

Geriye 3 hayvan kaldı. 

Yürüdünüz, yürüdünüz, yürüdünüz. 
Sıcak, sıcak, sıcak. Felaket! Aradığınız vaha kurumuş! 
Bir hayvan daha bırakmaktan başka çareniz yok.

Geride 2 hayvan kaldı. 

Uzun sıcak bir yürüyüşten sonra ilerde çölün bittiğini görebiliyorsunuz. 
Fakat ne yazık ki çölden sadece bir hayvan ile çıkabilirsiniz. 
Hangisini bırakıp hangisini yanınıza alacaksınız?
Cevaplarınızı bir kağıda yazın.
Sonuçlar yorumlardan sonra..

8 yorum:

  1. ben yanıtladım ve merakla bekliyorum yorumlarını.çok severim bu tarz psikolojik testleri.)

    YanıtlaSil
  2. maymun-aslan-koyun-at sırasıyla bıraktım ve inekle kaldım:)
    cevabı beklyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de maymun koyun Aslan inek bıraktım atla kaldım merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  4. Ben de maymun koyun Aslan ineği bıraktım atla kaldım.merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. maymun,koyun,arslan,at ... inekle kaldım ne olacak şimdi?

    YanıtlaSil
  6. Maymun, aslan, koyun ve atı bıraktım. İnekle sonuçları bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuçları bugün yazdım sevgili okuyan: http://narcelen2.blogspot.com/2013/01/psikolojik-testin-yorumu.html

      Sil
  7. at alırım ben de en son üstüne binme şansı var yorulunca yani ben öyle dedim =)

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...