4 Ekim 2012 Perşembe

510 milyon kilometre kare; Dünya gerçekten küçük ya da belki fazla büyük, bilemedim ben!


Yüzölçümünün 510.065.284 km² olduğunu söylüyor wikipedia. Bunun , %29,2'si (148.939.062 km²) karalarla kaplıymış. 
Rakamı okuyamıyor olsam da yine de Dünya küçük bi yer.

Sevgili arkadaşlarımın benim için hazırladıkları süpriz doğum günü kutlamasında Melih "blogunu buldum senin" demişti.
Hönkk diye kaldım.
Blogumu nereden bulabilir ki, hiçbir yerde yazmıyor, hiç lafı da geçmedi?
Tut ki onca blogun içinden denk geldin, benim olduğunu nereden bilebilirsin?
Sude'nin dileğini gerçekleştirmenin ardından yazdığım postu bulmuş.
Bulmuş yani ciddi ciddi.
"Son cümlenden tanıdım seni" dedi.
Nasıl bir son cümlem varmış yahu! İçime işlemiş resmen :D

Ardından Hicran'ın profilinde aynı yazıyı gördüm.
O da bulmuş blogumu.
Tekrar hönkkk oldum.

Ardından, benim onca yemek blogunun içinden bulduğum ve takip ettiğim, nefis tarifleri sayesinde kardeşime bile karnıbahar yedirmeyi başardığım sevgili Hayatın tatları ile ortak arkadaşlarımız olduğunu öğrendim.

Cumartesi günü yolda bi cüzdan buldum ve sahibine ulaşmak ümidiyle içinden bulduğum karttaki numarayı aradığımda karşıma yeni rektör yardımcım çıktı.
Cumartesi sabahın 10:30'nda üstelik, insanlık yapayım derken işimden olabilirdim..

Pes dedim..

Dünya küçük, dünya gerçekten pek bi küçük.

Peki dünya bu kadar küçükken ve herkesin yolları bi şekilde kesişirken sen hala neden yoksun benim tombul yanaklı, akça pakça doğmamış Batın'ımın eşşek sıpası babası??
Sen dünyanın hangi cehennemin dibi köşesindesin acaba??
Bu kadar küçük bi dünyada beni bulamama beceriksizliğini nasıl gösterebildiğine hayret ediyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...