17 Eylül 2012 Pazartesi

İkisi bir arada mim

Bayram dönüşünden beri sürekli kaçamak tatiller yapıp, burada olduğunda da son boş günlerim diyerek tembelliği sonuna kadar zorladığımdan yazamadım.
Bricitim beni merak etmiş. kuru kuru da merak etmemiş, mimlemiş, hem de çifte mimde.
Benim gibi kararsız bi insana favorilerini sormuş.
:S :S ve de :S 

Favori rengim?
Turuncu, mor, mavi, kırmızı, pembe.
Yeşil de güzel.
Sarısız olur mu?
Ya beyaz?
Hepsini sseviyorum ki ben.
Tamam en çokkkk lila ve turuncu diyim o zaman.

Favori hayvan?
Farelere bayılırım çocukluğumdan beri.
Kedilerin o zarif hareketlerine hayranım. Eve aldım bi tane doya doya izleyebilmek için.
O pati büküş, o yalanış, o sfenk oturuşu..
Köpekler dosttur.
Semenderleri ve kurbağaları da çok severim.
Bi koalayı kucaklamadan ölürsem gözüm açık giderim.
Dışarıda evet ama evde bir tek kuşları sevmem.
Çok cikliyolar yahu, bir de onların yeri kafes olmamalı.
Şansım olsa evde hepsinden olsa, ya da bi çiftlik sahibi bulsam kendime.

 Favori sayım?
1 ve 4.
Özellikle benim içim önemli olan şeyler ayın 4üne denk gelmiştir hep.
Kedimi 4 kasımda bulmuştum mesela.

Favori içecek?
Soğuk kahve ve limonata.
Kahvenin kremasını kaşık kaşık yemeye bayılırım.
Limonata da naneli olursa, hele bi de frozen şeklinde olursa ohh ohhhh!

Facebook mu twitter mı?
Twitter pek açmadı beni.
Adresim var ama ne girip okuyorum, ne de yazıyorum.
140 karakter yetmiyo bana yetmiyo.

Tutkum?
Tutku diyice aklıma vosvos geliyor.
Deniz tutkum ayrıdır.
Son kaçamak tatilimde bir günde tam 17 defa "çok güzel diil mi?" demişim.
Deniz-martı-tekne-palmiye dörtlemesi varsa hele de değmeyin keyfime.


Hediye almak mı, hediye vermek mi?
İkisi de sancılı :)
Tatlı sancılar tabi ki.
Doğum günüm yaklaşıyor (pazar günüü), alacağım hediyeleri çok merak ediyorum.
Kesinlikle bilmek istemem, süpriz olmalı.
Erken verilse de açmam, ille de gününde açıcam.
Hediye vermek için de çok düşünürüm, çok çok hem de karar verene kadar.
Aldıktan sonra da bir an önce vermek isterim, sabırsızlanırım.
O yüzden son güne kadar almamaya çalışıyorum.

Favori gün?
Özel bi sebebi yok ama kendimi bildim bileli perşembeleri pek bi severim.

Favori çiçek?
Çiçekleri ayırmam, tanımam da fazla zaten.
Bir tek birinden kırmızı gül almak istemem. Klişe geliyor çünkü.
Standart ya, bi düşünsün, seçsin.
Herkese aynı çiçek verilmez bence.
Kır çiçeklerini çok severim.
Sanırım en çok karanfil, koyu pembe kokulu karanfili seviyorum, şu an öyle karar verdim.
Saksıda ise kaktüs seviyorum, çünkü diğerlerini beceremiyorum.
Gerçi kaktüs kurutmuşluğum da var, neyse konuyu dağıtmayalım..
Okuldaki kaktüslerim bunlar:



2. mim Ne koleksiyonu yaptığıma dair..
Çoğu kız çocuğu gibi peçetelerle başladım.
Açar açar bakardım, sıralardım onları, gruplandırırdım.
Sonra battılar bana nedense, hepsini attım.
Ardından deniz kabuğu koleksiyonuna başladım.
Kesmedi içi dolu kabukları toplamaya başladım.
Evi kertenkeleler bastı, annem hepsini çöpe attı.
Ara ara birşey biriktirmeye karar verip vazgeçtiğim oldu.
Şu an bi koleksiyonum yok.
Koleksiyon denmez ama gittiğim yerlerden orayı simgeleyen magnetler alıyorum. (akşam eklerim fotoyu)
Bir de dilek çocukları albümüm var, onları biriktiriyorum anı olması için.
İtiraf edeyim, bir ex albümüm var; önemli önemsiz, uzaktan yakından, platoniğinden gereksizine fotolarını bi albümde tutuyorum.
Diğer türlü biraz cılız kalıyo, özgüveni sarsılıyo insanın..

Eğer yapmadıysa topu Tuvalet kağıdına atıyorum..


1 yorum:

  1. tesekkur ederım cevapladığın ıcın zevklerınıde oğrenmıs oldum sımdıden nıce mutlu yıllara dıyeyım ozmn:)
    kertenkeleler kabuklara mı gelmısler:)

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...