17 Ağustos 2012 Cuma

Sahipsiz enik kıvamında otobüsten atılma korkusuyla bayram yolculuğuna saatler kala :S

Yolcuyuz bu akşam.
Bayram nedeniyle ailemizin yanına gidiyoruz, ben, pamuğum ve kardeşle.
Pamuğum, keten helvamla birlikte yolculuk yapacağımızda hep en yerel, en küçük firmanın en boş olabilecek seferini seçmeye çalışırım ki sorun yaşamayalım.
Çocuğumu aşağı, o havasız, karanlık yere koymak istemiyorum.
Hele de bu sıcakta!!
Ki bazı firmalar bagaja bile almıyor.
İnsan taşıyormuş kendileri!
Emin misiniz?
Siz de bu araçta taşınıyor sayılmıyor musunuz peki??
"Otobüsün arkasına bağlayalım koşsun isterseniz" diye kavga etmişliğim de vardır.
Genelde polemiğe girmeden, çaktırmadan yukarı alırım, ayaklarımın dibinde durur.
Bir de yerleşirim ki sıkıca, yerleşince indirmek için kazıması gerektiği duygusuna kapılıp, koltuk zarar görmesin diye vazgeçip yumsunlar.
Ses telleri küçükken geçirdiği soğuk algınlığından zarar gördüğü için zaten miyavlamıyor.
Ama ne zaman otobüse binsek ulumaya başlar sağolsun; böyle belli belirsiz, üzerine basılmış, küçük lastik ördek vikklemesi şeklinde bi ses.
Pek duyulmuyor zaten de, bazen duyulsun diye bütün enerjisini kullanıyor.
Bu nedenle otobüs firmalarına sesli yayın yasağı getiren yasayı esefle kınıyorum.
Taşıma kafesinin içinde çok sıkıldığı zaman tepinip, taklalar atıyor benim küçük canavarım.
Ama üzerinde örtüsü var, zaten olmasa da kedi dediğin tüyleri uçuşan bi yaratık diildir.
Artı yanımdaki yolcu benim kardeş, rahatsız olacak da diil.
Almışım en arka koltuktan yerimi.
Ee daha ne olsun?
Bu defa uyku ilacı da aldım pek hoşlanmasam da.
Daha önce denediklerime bana mısın dememişti, bi anestezi bağımlılığı var ama nereden çözebilmiş diilim.
Ben yokken alkol mü alıyor nedir?
10 saat aç bırakmamı söyledi veteriner, ilacı vermeden önce.
5 saat de yolculuk, 15 saat.
Açlıktan ölmese bari..

Kabusumdur sorun çıkaran bi sefere denk gelmek.
Host ya da hostes koridorda her arkaya doğru yürüyüşünde yüreğim ağzıma gelir.
Geliyo, atacak bizi, sus mercann sus!
Her yolculukta ömrümün biraz daha kısaldığını hissediyorum.
Bakalım bu akşam bizi neler bekliyor.
Ensemizden tutulup otobüsten atılmadan varabilirsek eğer, ailemizle bi bayram geçireceğiz.
Bizim için dua edin.
Herkese sevdikleriyle birlikte geçireceği mutluluk dolu şeker gibi bayramlar diliyorum..




5 yorum:

  1. oyyyy kuzum tatlı tatlı okudum.
    üyenmişim canım ziyaretimi kabul buyur.

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı,tam öpmelik.allah beraber olacağınız nice güzel yıllar,yollar versin:)

    YanıtlaSil
  3. nerelerdesın narcelencım:) mımlerın var bende:) pamuk cok sekermıs bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim bricitim geldim. tembelliğim tavan yapmıştı, yazamadım hiç ama takipteyim.

      Sil
  4. Its like you read my mind! You appear to know a lot about this,
    like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics
    to drive the message home a bit, but instead of that, this is
    wonderful blog. A great read. I'll definitely be back.

    My web site - online film izle

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...