9 Temmuz 2012 Pazartesi

Hayat Amacın Sorusuna Cevaben


Bundan sonraki hayatımda sahip olmayı en çok istediğim şey; 
şu fotodaki görüntünün  benim evimde, bana ait, benim kanım, benim canım olması.
Üstteki pamuktan var zaten. Biraz daha siyahı ve beneklisi.
% 50 si tamam yani.
Bi de alttaki pamuktan olsun istiyorum. 
Ama ağlayınca verdiklerimden diil, hepten benim olsun.
Ve ikisi böyle koyun koyuna uyusun.
Ben de yanlarına kıvrılıp, ikisinin de patisini tutarak
"Allahım sana şükürler olsun, başka bişey istemiyorum hayattan" diyebileyim..
Amin deyin nolur.
Belki aminlerden biri tutuverir..

4 yorum:

  1. Canı gönülden amin.Allah gönlüne göre versin

    YanıtlaSil
  2. Yaaa çok şekerler bu fotoğraftakiler. - ki kedi de pek sevdiğim söylenemez. ehehe. -
    Bütün aminler üzerine akın etsin. En delici "Amin!" senin için gelsin. AMİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. hemen yarın olacakmış gibi hissettim hee :D

      Sil
  3. Kalan yüzde ellisi için birşeyler düşünebilirim senin için ... Bu arada tüm benliğimle AMİN.

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...