9 Temmuz 2012 Pazartesi

İlk dileğimi almaya gidiyorum ben

Tam tatil hazırlıkları başlamıştır.
Valiz hazırlanmış, alıp götürülmeyi beklemektedir.
Derken bir mail gelir.
"Yeni bir dilek alımımız var, kimler gelebilir?"
Kaçırır mıyım hiç?
Ben ben ben, tabi ki ben!!

Bilet ertelenir.
Yeni bir mail gelir:
"İlk görevini veriyorum çekirge.
Senin görevin aileyi aramak ve yarın 19:00-19:30 için gelebilir miyiz diye sormak"

Allah!
Ararım tabi ki, güm güm güm .
Dur kalbim, sakin ol. daha sadece telefon edicem.

-Merhaba, ben bir dilek tut derneğinden arıyorum.
-Nerden nerden?
-Bir dilek tut derneği, başvurmuşsunuz ya?
-Ha?..... haaaaaaa!

Bu kadar zor olacağını düşünmemiştim :S

Yarın akşam ilk dileğimi almaya gidiyorum.
Lambadan çıkıp, "Dile benden ne dilersen sevgili çocuğum" diyeceğim.
Bakalım dilek çocuğumuzun dileği neymiş?
Çok heyecanlıyım.
Yarın nasıl akşam olacak bilemiyorum..

3 yorum:

  1. Sen kocaman kalpli bir meleksin. Allah gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok fırın ekmek yemek lazım melek olabilmek için.
      yine de teşekkür ederim canım..

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...