10 Mayıs 2012 Perşembe

Hakkımda Bilinen Doğru ve Yanlışlar Mimi

Sevgili Bricit beni mimlemiş, ama mimi  bir süredir bekliyor.
Ama sorular pek zor geldi, üzerine biraz uyumam gerekti.
Uyudum uyandım, düşündüm, buldum, yazıyorum:


1) Ruhunun rengi nedir?
gökkuşağı resimleri
Ruhum 2'e ayrılıyor.
siyah ve renkli kısım.
Siyah olduğunda ruhum, uzak durun.
Aman diyim dokunmayın.
Geçince ben size haber veririm.
Gecince renkli kısma geçiyoruz, her telimiz mevcut.
Tango da yaparız, roman havası da oynarız.


2) Maddiyat mı Maneviyat mı, sıralama yap.
Yani şimdi kimse maddiyat ilk sırada demez.
Ama son sırada da diil.
Sağlığım olsun, sevdiklerim yanımda olsun, kuru ekmekle de mutlu olurum, taşı da sıkar suyunu çıkarırım çok şükür.
Ama sevdiklerimle kebap yiyelim, havuçlu tarçınlı kek yiyelim ister gönül.
İki si de olsun.
İlk sırada maneviyat tabi ki, ama maddiyat da önemli.
Hayat amacım olmaz kesinlikle.
Araçtır, sonra gelir, ama olmalıdır.

3) Hakkında bilinen yanlışlar?
Hayır, üniversiteye yeni başlamadım.
Hatta birkaç kere bitirdim gibi bişey.
Göründüğüm yaşa bi +6,7 ekleyin siz.
Eylül ayı sonunda yaşımın onlar basamağı 3. kere değişecek.
Ama nedense insanlar 20li yaşların başında olmadığımı kabul etmek istemiyor.


İçimde küçük bir, siz diyin öküz, ben diyim dinazor bulunuyor.
98 kiloluk cengaver babayiğit oda arkadaşımdan "çüşş, o haa, boşan da semerini ye" sözlerini duymuşluğum çoktur.
En geç 2 saatte bir acıktım diyorum çünkü.
Deliler gibi yememe rağmen 46 kiloyu aştığım pek olmuyor.
Ama sanıldığı gibi o çok yiyip kilo almayan şanslı kesimden diilim.
Çok hareketli olduğum için kilo almıyorum.
Hareketi bıraktığım dönemlerde, genellikle her yaz sıcaktan popomu kaldırmaya üşendiğimden, tıkır tıkır alırım kilolarımı.

Dışarıdan bakınca "hallederiz Kadir" imajım var.
Aşırı rahat, gamsız, tasasız biri sanılırım.
Aslında tersine mükemmelliyetçiyim.
Yaptığım her şey dört dörtlük olmalı yoksa bana yakışmaz.
Hatta stres de yaparım.
Ama stresime odaklanmak yerine herşeyin adım adım hallolacağını düşünmeyi tercih ederim.
Olmazsa da olduğu kadar napalım derim, canımdan kıymetli diil ya..
İşin içine başkası girmedikçe, kendi gücümle halledebileceğim durumlarda da genellikle eninde sonunda hallocağını bilirim.

4) En sinir olduğun 3 şey?
Sürekli mızmızlanan, şikayet eden, çözüm diil sorun üreten negatif insanlara tahammül edemiyorum.
Öfkeli, kinci insanlardan da hiç hoşlanmam ve yer vermem onlara hayatımda.
Kusura bakmasınlar enerjimi onların karasıyla kirletemem.
Gitsin kendi kendilerini yok etsinler.
Aptallığa hiç tahammülüm yok.
Bir de iyi niyetin suistimal edildiğini görmeye.
Ha bir de kendini akıllı sanan, uyanık sanan kalitesiz insanlara.
Bir de dürüstlükle patavatsızlığı ayırt edemeyenlere..
Hep de insanlara sinir oluyomuşum.
3 kişi olsun hayatımda, kaliteli olsun yeter bana, kuru kabalığa lüzum yok.
3 şey yazacaktım di mi :S
Neyse yazmış bulundum artık.

5) Mimlediklerim?
Mimleme konusunda sıkıntı çekiyorum.
Çünkü daha önce yapmış olabilir mi diye düşünüyorum.
Yaptıysa da yaptım der napalım.
O zaman mimim Maya ve Muzurella'ya..



1 yorum:

  1. sevmedığın seylere ozellıkle bende sınır oluyorum aynen..
    bıde pozıtıf olmayan negatıflık sacan sureklı moral bozmaya calısan ınsanları cıdden sevmıyorum..tesekkur ederım cvpladığın ıcın sevgıler canım:)

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...