27 Nisan 2012 Cuma

Yihhi hahuuuuu

Yihhi hahuu yihi yihi haaa huuuuu..
Bugün çok çok sevdiğim birinin doğumgünü.
Ve varlığıyla çok iyi geldiği gibi, doğduğu günle de uğur getirdi.

2 sene önce Gazi Eğitim Fakültesi Dergisine bir makale yollamıştım.
2 senedir ses yoktu.
Geçen hafta düzeltme gelmişti: "1 hafta içinde düzeltmeleri yapıp yollayın"
Hah dedim, bu yoğunlukta bir bu eksikti.

Sabah bilgisayarımı açtım, mail adresimi kontrol ettim veeeeeeeee..
Dergiden cevap gelmiş.Bu kadar çabuk mu!!
Yüreğim ağzımda açtım veeeee...

Kabul edilmişşşşşş!
İlk makalem yayınlanıyorrrrrrrr heyoooooooooooo!

Telefona sarıldım hemen, ilk olarak kimi arasam bilemedim.
Ankara mı, Adana mı, İstanbul mu?
Ciddi arada kaldım.
Sonra ne farkeder dedim ya, biri ilk olmak zorunda, sonuçta hepsi de canımdır.
Dünden beri sesimin kısık olduğu gerçeğini atlamışım.
Engel mi bana,  bağırıyorum tel de.

İlk telefon konuşması:
Ben: Makalemi yayınlıyorlarrrrr!
Can 1: Hıı? Makarna mı yapasın var??
Hönkkk...
Ve ben de hatlar kopar....
Hay Allahh
:)))

İşte böyle güzel başladı bugün.
Hadi bakalım, siftah GEFAD'dan bereketi Allah'tan diyelim..
-

2 yorum:

  1. Tebrikler.Sevincini burdan bile hissettim inan.Daha nice sevinç çığlıkları attıracak haberler alman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.
      Hepimize inşallah..

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...