22 Nisan 2012 Pazar

Sihirli Mim

Sevgili Sihirtozu üzerime tozlarını serperek mimlemiş beni.
Tozlarının uğur getirmesini dileyerek cevaplamaya başlıyorum:


1. Bloğumu ne sıklıkla ziyaret ediyorum?
Blogumu ziyaretim canımın sıkılmasıyla doğru orantılı.
Canımın sıkılması da yapmam gereken iş miktarıyla.
Yani hazırlamam gereken soru, yazmam gereken makale, yetiştirmem gereken bildiri sayısı ne kadr fazlaysa ve bunlar için ne kadar az zaman kalmışsa canım o kadar fazla sıkılıyor ve sürekli blogumu ziyaret ediyorum :)
Genellikle haftaiçi hergün.
Haftasonu gezme tozma, geyik yapma eylemleri arasında genellikle gerekmedikçe bilgisayarımı açmam.


2. Bloğumun en çok neresini seviyorum?
En çok benim oluşunu seviyorum.
Kendim için, kendi zevkime göre yazışımı seviyorum.
Bir de açınca karşıma çıkan nar resmini çok seviyorum.


3. Bilgisayarda vaktimi ne yaparak geçiririm?
Genellikle maillerimi cevaplarım.
Bitince kafama takılan birşey vardır mutlaka, onu araştırmaya girişir, forumları tararım kim ne demiş diye.
Bu sıralar yemek tarifleri aramakla geçiriyorum, her haftasonu yeni birşey deniyorum ve başarılı oluyor, çok mutluyum.
Gönül isterdi ki, "yeni yayınları takip ediyorum, bol bol makale araştırıp okuyorum" diyeydim.
Yok, ne yalan söyliyim, öyle huylarım yoktur durduk yerde.


4. Şu sıralar en çok dinlediğim şarkılar?
Bu sıralar radyo dinliyorum, özellikle de türkçe müzik dinliyorum.
Evden çıkmamla takıyorum kulaklığımı açıyorum radyoyu.
Okulda bilgisayardan devam ediyorum, okul çıkışı tekrar kulaklıktan.
Sürekli türkçe pop dinliyorum.
En sevdiklerim "bana bi güvensen şu kışı geçirsem söz daha güzeliz baharda"
ve
"biz iki romantik deli iki serseri, biz seninle kışa dönmüş yaz çiçekleri"
en çok bunları sevdim, ama kim söylüyor diye sormayın bilmiyorum..


Bitti :))





2 yorum:

  1. canım teşekkürler :) ne güzel cevaplar bunlar :))

    YanıtlaSil
  2. http://asabibakire.blogspot.com/2012/04/dizi-dizi-ben-de-mimlendim.html

    bende mimledim seni:)

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...