29 Nisan 2012 Pazar

"Ayyy çok tatlııı" ödüllü mimi


Ödevini geciktirmiş öğrenci modunda mimimi geciktirmenin verdiği rahatsızlıkla nihayet yazıyorum.
Sevgili Kuul'umsu Kadın "ayy çok tatlısın" ödülünü vererek mimlemiş beni.
Ay çok teşekkür ederim, sen de sen de çok tatlısın.
Utandım yahu, kırmızı surat smiley

Tabi bu ödülün bazı soruları da var. Hemen cevaplıyorum:

1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Önümüzdeki haftayı atlattığımızda çok mutlu ediyor olacak.
Çünkü bu hafta senenin en yoğun haftası olacak.
Genel olarak bakacak olursak evet, ediyor.
Mizacıma uygun bir meslek olduğunu düşünüyorum.
İç işlerinde özgür, dış işlerinde başkasına bağlı olmak hoşuma gidiyor, özgürlüğün fazlası beni bozar çünkü.
Suyunu çıkarırırm biliyorum ben kendimi.
Sürekli üretmek, kendini yenilemek zorunda olmak da bana göre, her ne kadar şikayet etsem de; çünkü tembelliğe meyilli bi karakterim. 
Ama tembellikte de depresyona girerim, böyle de çelişkiliyim.

2) Dilediğin meslek miydi?
Akademik camiadan haberim olmadığı için böyle bir dileğim olmamıştı.
Aslında ben hep şarkıcı olmak isterdim.
Benim yüreğimden kopan melodileri, dizeleri, dolu bir salonda, yüzlerce insanın ağzından duymak düşüncesi bile uçurmuştur beni.
Ama ne zaman şarkı söylesem "bu şarkıyı kim söylüyor?.. bırak o söylesin" espirisine maruz kaldım.
Sonra dedim söyleyemiyorum bari çalayım, oynak bi şarkıda oynamaktan gitara akor basmayı unuttuğumu gördüm.
Sonraları en çok psikolog olmak istedim.
Ama bizim okulda kafası çalışmayan sözel seçer imajı vardı, kendimi asla bu konuma düşürmezdim.
Zaten coğrafyaya da kafam basmıyordu.
Hem fene de merak vardı bi taraftan.
Dersanedeki Fizik öğretmenime çok özenirdim.
O sıralar dilemiş olabilirim.
Pek içten dilemişim anlaşılan.

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Yapı itibarıyla sosyal bi insanım, zaten burcumun da özelliği bu, terazi kadını=sosyal hayat.
Ama herşeyin azı karar çoğu zarar diyorum.
Arasıra yalnız kalmalı, tek başıma bişeyler yapmalı, kulaklığımı takıp yürümeli, evimde sakince pijamalarımla bütün gün kitap okumalıyım.
Öyle yapışık ikizleri gibi ayrılmayan çiftlere uyuz oluyorum.
Ama sürekli bir yalnızlık hali, çakma ıssız adam rolleri, benim sevmeye engel evcil acılarım var triplerini de sevmiyorum.
Dediğim gibi herşey kararında güzel.

4) Tatsız duurmlardan kaçmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Sorunun gelişi "sıkıysa söylemem de de göreyim" diyor zaten.
Her insan gibi tabi ki.
Ama %98i iş konusunda.
Misal:
Danışman: "Bildiri hazır mı Narçelen, hazırsa gel de bakalım"
Narçelen iç ses: "Hönkk! Hay bin kunduzzzz, tamamen unuttum ben onu :S"
Narçelen dış ses: "Iıı..şeyyy..hocam.. Hazır, hazır tabi ki, ama son bikaç düzeltme yapmak istiyorum, içime sinmedi. Yarın baksak olur mu?"
Narçelen odasına döndüğünde oda arkadaşına: "beni idare et, eve gidiyorum, sabahlamam lazım"
Genelde böyle şeyler.
Özel hayatımda çok söylemem.
Hatırlamam çünkü söylediğim yalanı.
İstemediğim davetler, bir de benden borç istemeyi alışkanlık haline getirmiş arkadaşlar dışında gerçeği söylemeyi tercih ederim.

5) Yabancı dil konuşuyor musun?
Of course I do.
Koko ist ein Papagei.
Je T'aime

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak ya da yurtdışına gitmek istiyor musun?
Üni.den mezun olduğumda küçücük bi evim ve bi kedim olsun istiyordum.
Evimi çok severek, beğenerek seçtim.
Mobilyalarım aceleyle ve olmayan bütçeme uygun olarak alınmıştı.
Haziranda rüyalarımdaki eve çok yaklaşacak, bahçesi olmaması dışında.
Taşınmak istemiyorum, semtimi seviyorum.
Yurtdışı planım var ama kısa süreliğine ve tezim bittikten sonra.
Orada yaşamayı istemem.

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Tabi tabi.
Bardaklar mobilyadan sayılıyorsa sık değiştiririm, çünkü sürekli kırılıyorlar.
Haziranda salondaki mobilyalarım değişecek, bu yüzden çok mutluyum.
Nihayet evim benim zevkimi yansıtacak.
Mutfağım ve banyomda da tadilat yapılacak, herşey hazır, dönemin bitmesini bekliyorum.

8) Çevreye, hayvan korumaya katkın var mı?
Alışverişlerimde çantama sığıyorsa aldıklarım poşet almıyorum mesela.
Yere asla çöp atmam.
Hemen hemen her market alışverişimde kedi maması da alır, kedilerin alışkın olduğu yerlere azar azar bırakırım.
Onun dışında elimden gelen başka şeyler olmasını isterdim.
Sokakta ön patisi kırılmış bi kedicik var.
Gördükçe içim sızlıyor ama benimle birlikte veterinere gelmeye bi türlü yanaşmıyor.
Nolur gelse de patisi düzelse, çok üzülüyorum ben :((

9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Tv ile çok aram yok.
sabahları müzik kanalı, haftasonu Sünger Bob, o kadar.
Ama filmleri tabi ki severim.
Genellikle netten izlerim.
Tv den izlerken uyuyakalıyorum nedense.
Çocukluktan alışkanlık olsa gerek.

10) Bırakmak istediğin kötü huyların var mı?
Tembelliğimi bırakabilsem süper olurdu.
Ne zaman birşey başarmaya yaklaşmış olsam, uyku denen o dünya tatlısı ayıcık oturuveriyo üzerime.

Sonra fazla meraklıyım.
Aa bu neymiş diye elimi arı yuvasına sokmuş, sobayı tutmuş bir çocukluk hayatım var.
Büyüdüm, bişey değişmedi.
Sırf merak ettiğim için yaptığım ne anlamsız şeyler oldu neler.
İşin kötüsü daha da olacaklar.

11) Loto ve benzeri şans oyunu oynar mısın?
Şansımı maddi konularla hırpalamak istemem.
Genellikle turnanın gözüne saklarım.


Sanırım bu kadar.
Tekrar teşekkür ediyorum ödülüm için.
Pek şekerdi pek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...