2 Ocak 2012 Pazartesi

Yapmam Gerekenler ve Yaptıklarım

Mutluluğun tanımını; olmak istediğin yer ile olduğun yer arasında mesafenin uzunluğuyla ters orantılı bir duygu olarak tanımlamıştı eski bir dost..
Aslında ne kadar hoş bir tanım..

Yapmam gerekenlerin bir listesini çıkaralım:






·         Final soruları hazırlamam lazım, haftaya sınav var. Üstelik hoca arayıp perşembe gününe hazır olsun dedi. Ben de her zamanki gibi "tabi ki hocam" dedim, sanki olmaz deme şansım varmış gibi.
·         Finallerin ardından TİK (tez izleme komitesi) toplanacak. Bu da demek oluyor ki, oturup birkaç istatistik kitabı yalayıp yutmam gerekiyor. Tez uygulamamda hangi tekniği kullanacağıma karar vermeliyim.
·         Yine TİK'e girmeden önce etkinliklerin tamamlanmış olması lazım.
·         Etkinlikleri farklı uzmanlara götürüp, görüşlerini almalıyım.
·         Etkinliklerin amacına ulaşıp ulaşmadığını belirlemek için ölçek hazırlamalıyım.
·         Daha önce hazırladığım "Doğaçlama Kurgusu Ölçeği"ni uzman görüşüne sunmalıyım. Ardından birkaç kişiyi bana yardım etmeleri için kandırıp, ölçeği uygulamalı ve güvenilirliğini hesaplamalı, son halini vermeliyim.
·         Tezde kullanacağım diğer anketlere karar vermeliyim.
·         Ve bütün bunları 2 hafta içinde bitirmeliyim.

Bütün evren bana yardımcı olmak için seferber olmuş durumda.
Gözetmenlik görevlerim akşam üstü saatlerine konmuş, gündüzlerim boş.
İnternet kotam dolmuş, hatta neredeyse %50 aşmış durumdayım.
Hava çok soğuk, dışarı çıkmak akıl karı değil.

Peki ben neler yapıyorum, bir de ona bakalım:




  • Bloğumu oluşturmanın heyecanındayım ve neler yapabilirim diye diğer blokları inceliyorum. Sürekli dizaynı değiştiriyorum.
  • Hoşuma giden blogların yazılarını inceliyorum. Bir takipçim olmuş, kitaplarına ve okuma alışkanlığına ilk anda hayran kaldığım Serrose, çok mutluyum havalarda uçuyorum.
  • Küçük Mucizeler Dükkanı isimli kitaba bağlandım, 10 dakikalık metro yolculuğumda bile okumaya çalışıyorum, taşıdığım poşetleri düşürdüğüm halde.
  • Ve bunlar dışında uyuyorum. Uykum olduğunda değil, canım pisi pisim benim yatağımın üzerinde uyumaya başladığından, çok tatlı uyuduğundan ve ona sarılıp uyumak dünyanın en huzur veren işi olduğundan.



Yazıya dökünce daha bi vahim göründü durum gözüme.
Bu birşeyi değiştirir mi?
Bilemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...